Szkoła Podstawowa nr 13
im. Trybunału Koronnego w Piotrkowie Trybunalskim

Język angielski

Proszę określić gdzie leży problem:
Proszę wpisać wynik dodawania:
4 + 2 =
Link
Proszę wpisać wynik dodawania:
4 + 2 =

Uaktualnienie_jezyk_angielski_IA_IIA_IVB_VBC_VIAE_VIIIA_25_03
Uaktualnienie_jezyk_angielski_IIB_25_03
Uaktualnienie_jezyk_angielski_IB_IIIC_VD_VID_VIIB_VIIIB_VIIIC_25_03
Uaktualnienie_jezyk_angielski_IVB_26_03
Uaktualnienie_jezyk_angielski_VIB_26_03
Uaktualnienie_jezyk_angielski_VIIC_26_03
Uaktualnienie_jezyk_angielski_IVB_27_03
Uaktualnienie_jezyk_angielski_VA_27_03
Uaktualnienie_jezyk_angielski_VIIB_27_03
Uaktualnienie_jezyk_angielski_VIIC_27_03
Uaktualnienie_jezyk_angielski_VBC_VIIIA_27_03
Uaktualnienie_jezyk_angielski_VIIB_VIIIBC_30_03


<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

p. Żaneta Kococik

Klasa III C
Ćwiczeniówka: strona 46 ćwiczenie nr 10; strona 47
ćwiczenie nr 11 i 12; strona 76 ćwiczenie nr 1 i 2.

Klasa V D
Ćwiczeniówka: strona 32 i 33 wszystkie ćwiczenia.
Podręcznik: strona 75 ćwiczenia: 1,2,4; strona 76 i 77 ćwiczenia: 2, 3,4.

Klasa VI D
Ćwiczeniówka: strona od 27 do 31 wszystkie ćwiczenia.
Podręcznik: strona 71 ćwiczenia: 5,6,7,8; strona 72 ćwiczenia: 1; strona 73 ćwiczenia: od 1 do 5.

Klasa VII B (grupa dziewcząt)
Ćwiczeniówka: strona od 24 do 27 wszystkie ćwiczenia.
Podręcznik: strona 76 ćwiczenia: od 1 do 6; strona 78 i 79 wszystkie ćwiczenia.

Klasa VIII B i VIII C (grupa chłopców)
Ćwiczeniówka: cały rozdział 8 strona od 78 do 85 wszystkie ćwiczenia.
Podręcznik: strona 72 ćwiczenia: od 1 do 4; strona 72 ćwiczenia: 1; strona 73 ćwiczenia: od 1 do 5.

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Uaktualnienie-24.03.2020 (dodane jako dodatkowy dokument z linkiem)
 

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

p. Anita Lasecka

 
Klasa III B
- Słownictwo z rozdziałów 1-6 - powtórzyć i przypomnieć wszystkie słówka z zeszytu. Po powrocie do szkoły będzie kartkówka.

<<<<<<<<<<<<<<<<<
Uaktualnienie-25.03.2020

Klasa III B
Lesson
Topic: Nazwy zwierząt i pożywienia dla nich.

Na ostatniej lekcji wypisywaliśmy w zeszycie słówka wraz z tłumaczeniami. Podczas tej lekcji te słówka uczniowie wykorzystają podczas robienia zadań. Dlatego proszę o nauczenie się tych słówek na pamięć.
Proszę o zrobienie zadań z ćwiczeniówki: Zad. 1 i 2 strona 50, zad. 3 i 4 strona 51.
Zad. 1 strona 50
W tym zadaniu należy połączyć rodzaj jedzenia z gatunkiem zwierzęcia.
Zad. 2 strona 50
W tym zadaniu należy rozwiązać krzyżówkę, poprzez podpisanie obrazków.
Zad. 3 strona 51
W tym zadaniu wybieramy poprawne słowo patrząc na zdjęcia.
Zad. 4 strona 51
W tym zadaniu musimy pogrupować zwierzęta. Pierwsza ramka dotyczy zwierząt, które jedzą mięso, druga ramka dotyczy zwierząt, które jedzą rośliny, trzecia ramka dotyczy zwierząt, które jedzą owady.
Proszę również o przeczytanie rymowanki ze strony 53 w podręczniku.
 
Po wykonaniu zadań proszę aby rodzic zrobił zdjęcie wykonanych zadań w ćwiczeniówce i wysłał mi na e-mail: angielskizdalnie@op.pl do piątku 27.03.2020.
Chciałabym w ten sposób monitorować pracę uczniów.
Jeśli uczniowie lub rodzice mają jakieś pytania można wysyłać mi wiadomości e-mail, postaram się jak najszybciej odpowiedzieć na Państwa/uczniów pytania dotyczące lekcji.

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Klasa IV B
- Powtórzyć najważniejsze słówka z rozdziałów 1-4, str. 125, 126 i 127 (podręcznik). Po powrocie do szkoły będzie kartkówka.
 
<<<<<<<<<<<<<<<<<
Uaktualnienie-25.03.2020

Klasa IV B

Na ostatniej lekcji Waszą pracą domową było Ex. 7 p. 71 (podręcznik), czyli opisanie wymyślonego przez siebie zwierzęcia. Proszę abyście przepisały Wasze prace na komputerze i wysłały mi je na e-mai: angielskizdalnie@op.pl do piątku 27.03.2020.
Prace zostaną ocenione.
Proszę wykonać zadania 1,2 str. 30 (ćwiczeniówka) oraz 1 str. 31 (ćwiczeniówka). Jeśli nie rozumiecie jakiś słówek proszę je przetłumaczyć w słowniku internetowym.
Odpowiedzi do zadań z ćwiczeniówki proszę również przepisać na komputerze i wysłać mi na e-mail, abym mogła monitorować czy wykonujecie zadania. (same odpowiedzi, nie całe zdania!)
Jeśli macie jakieś pytania można wysyłać mi wiadomości e-mail, postaram się jak najszybciej odpowiedzieć na Wasze pytania dotyczące lekcji.

 

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Klasa V A
- Powtórzyć najważniejsze słówka z rozdziałów 1-5, str. 125, 126 i 127 (podręcznik). Nauczyć się na sprawdzian z rozdziału 5. Po powrocie do szkoły będzie kartkówka i sprawdzian.


<<<<<<<<<<<<<<<<<
 Uaktualnienie-25.03.2020

Klasa V A

Lesson
Topic: Określanie położenia miejsc i instytucji w mieście w kontekście przeczytanej historyjki obrazkowej.

Ex. 1 p. 75 (podręcznik)
Dopasuj słowa w ramce do miejsc na zdjęciu. Nazwy tych 14 miejsc proszę wypisać po angielsku i przetłumaczyć na język polski przy pomocy słowniczka.
Ex. 2 p. 75 (podręcznik)
Uzupełnij zdania właściwym miejscem. Dla ułatwienia podaję te zdania w języku polskim.
Możesz wysłać listy na …
Możesz wsiąść do autobusu na…
Możesz zobaczyć film w ….
Możesz kupić jedzenie w….
Możesz znaleźć książki w …..
Możesz wsiąść do pociągu na ….
Możesz kupić ubrania w ….
Możesz zobaczyć lekarza w …..
Możesz wypłacić pieniądze z ….
Ex. 4 p. 75 (podręcznik)
Przeczytaj informacje w ramce i przetłumacz zdania dotyczące obrazka.
next to – obok
opposite – naprzeciwko
between – pomiędzy, między
Ratusz jest obok kina.
Poczta jest obok muzeum.
Supermarket jest obok teatru.
Dworzec kolejowy jest naprzeciwko poczty.
Ratusz jest naprzeciwko przystanku autobusowego.
Szpital jest naprzeciwko supermarketu.
Teatr jest między policją i supermarketem.
Ratusz jest między policją i kinem.
Muzeum jest między biblioteką i domem towarowym.
Zrobić zadania 1,2,3,4 str. 32 ćwiczeniówka
 
Proszę wykonać te zadania w wordzie lub wiadomości e-mail i wysłać mi na e-mail: angielskizdalnie@op.pl do piątku 27.03.2020.
Prace będą oceniane!
Odpowiedzi do zadań z ćwiczeniówki proszę również przepisać na komputerze i wysłać mi na e-mail, abym mogła monitorować czy wykonujecie zadania. (same odpowiedzi, nie całe zdania!)
 
Odpowiedzi na zadania proszę również przepisywać do zeszytu lub drukować i wklejać. Jeśli będziecie mieć wszystko w jednym miejscu to łatwiej będzie Wam później powtarzać do testów czy egzaminów. 
Jeśli macie jakieś pytania można wysyłać mi wiadomości e-mail, postaram się jak najszybciej odpowiedzieć na Wasze pytania dotyczące lekcji.

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Klasa VI B
- Powtórzyć najważniejsze słówka z rozdziałów 1-5, str. 125, 126 (podręcznik). Po powrocie do szkoły będzie kartkówka.
 

<<<<<<<<<<<<<<<<<
Uaktualnienie-24.03.2020

Klasa VI B

Lesson
Topic: Ćwiczenia związane z umiejętnością pisania w języku angielskim.

Ex. 4 p. 83 (podręcznik)
Przeczytaj reklamę. Napisz krótkie odpowiedzi na pytania (w języku angielskim).
Ile jest sklepów?
Jakie są godziny otwarcia w środę?
Który autobus jedzie do centrum handlowego?
Jeśli nie rozumiemy jakiś słówek z reklamy tłumaczymy sobie w słowniczkach internetowych.
Ex. 5 p. 83 (podręcznik)
Przeczytaj informację w ramce nad tym zadaniem. Następnie wybierz czasowniki z ramki, aby uzupełnić zdania. Dla ułatwienia podaje polskie znaczenie tych zdań, wystarczy przetłumaczyć na język angielski wyrażeniami z ramki. (Są to zdania rozkazujące)
Zaparkuj swój samochód na parkingu samochodowym przed galerią.
Wsiądź w autobus linii 12 z centrum miasta.
Nie zapomnij zabrać swoich dzieci na plac zabaw.
Nie przegap wszystkich fantastycznych cen!
Zjedz obiad w jednej z restauracji na górnym piętrze.
Zadanie pisemne
Zrób notatki na temat nowego sklepu. Zdecyduj, gdzie będzie się znajdować, jakie są godziny otwarcia sklepu, jakie artykułu będzie można tam kupić. Potem wykorzystaj swoje notatki i napisz treść reklamy tego sklepu. Pamiętaj o użyciu zdań rozkazujących.
Przykład tego zadania to reklama z zadania 4.
 
Proszę wykonać te zadania w wordzie lub wiadomości e-mail i wysłać mi na e-mail: angielskizdalnie@op.pl do piątku 27.03.2020.
Prace będą oceniane!
Odpowiedzi na zadania proszę również przepisywać do zeszytu lub drukować i wklejać. Jeśli będziecie mieć wszystko w jednym miejscu to łatwiej będzie Wam później powtarzać do testów czy egzaminów.
Jeśli macie jakieś pytania można wysyłać mi wiadomości e-mail, postaram się jak najszybciej odpowiedzieć na Wasze pytania dotyczące lekcji.

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Klasa VII B (grupa chłopców) i VII C
- Powtórzyć najważniejsze słówka z rozdziałów 1-5, str. 40,41,42,43 (ćwiczeniówka). Po powrocie do szkoły będzie kartkówka.


<<<<<<<<<<<<<<<<<

Uaktualnienie-24.03.2020

Klasa VII B

Ex. 5 p. 71 (podręcznik)
Spójrz na zdjęcie, dopasuj 1-5 z a-e, aby utworzyć zdania.
Jeśli nie rozumiecie jakiś słówek z tego zadania to proszę przetłumaczyć je za pomocą słownika internetowego.
Proszę o zrobienie zadań: Ex. 3,4,5 str. 24 (ćwiczeniówka)
Zadania te dotyczą pierwszego trybu warunkowego, który już omawialiśmy na lekcji, więc mam nadzieję, że nie sprawią Wam problemu. W zeszycie macie wiele podpowiedzi jak tworzymy pierwszy tryb warunkowy, więc proszę o przypomnienie sobie tych regułek.
 
Lesson
Topic: Sprzęt niezbędny do przeżycia w trudnych warunkach.
Ex. 1 p. 72  (podręcznik)
Dopasuj obiekty 1-11 na obrazku do słów w ramce.
Proszę dopasować te słówka, wypisać je wszystkie i przetłumaczyć na język polski.
Proszę o zrobienie zadania: Ex. 1 p. 25 (ćwiczeniówka) Dla ułatwienia podaje polskie tłumaczenie tych zdań:
Możesz zobaczyć we mnie swoją twarz….
Mogę pomóc ci znaleźć północ, południe, wschód albo zachód…..
Możesz pić ze mnie, kiedy jesteś spragniony….
Jestem jak mały dom. Możesz we mnie spać….
Mogę ci pomóc widzieć w ciemności…..
Możesz mnie używać do cięcia jedzenia……
Potrafię sprawić, że będzie ci ciepło w nocy…..
Jeśli coś ci dolega, możesz znaleźć we mnie przydatne rzeczy……
 
Proszę wykonać te zadania w wordzie lub wiadomości e-mail i wysłać mi na e-mail: angielskizdalnie@op.pl do piątku 27.03.2020.
Prace będą oceniane!
Odpowiedzi do zadań z ćwiczeniówki proszę również przepisać na komputerze i wysłać mi na e-mail, abym mogła monitorować czy wykonujecie zadania. (same odpowiedzi, nie całe zdania!)
 
Odpowiedzi na zadania proszę również przepisywać do zeszytu lub drukować i wklejać. Jeśli będziecie mieć wszystko w jednym miejscu to łatwiej będzie Wam później powtarzać do testów czy egzaminów. 
Jeśli macie jakieś pytania można wysyłać mi wiadomości e-mail, postaram się jak najszybciej odpowiedzieć na Wasze pytania dotyczące lekcji.

<<<<<<<<<<<<<<<<<
Uaktualnienie-24.03.2020

Klasa VII C

Proszę o zrobienie zadania: Ex. 1 p. 25 (ćwiczeniówka) Dla ułatwienia podaje polskie tłumaczenie tych zdań:
Możesz zobaczyć we mnie swoją twarz….
Mogę pomóc ci znaleźć północ, południe, wschód albo zachód…..
Możesz pić ze mnie, kiedy jesteś spragniony….
Jestem jak mały dom. Możesz we mnie spać….
Mogę ci pomóc widzieć w ciemności…..
Możesz mnie używać do cięcia jedzenia……
Potrafię sprawić, że będzie ci ciepło w nocy…..
Jeśli coś ci dolega, możesz znaleźć we mnie przydatne rzeczy……
Lesson
Topic: Tworzenie zasad i udzielanie rad z zastosowaniem czasowników should/shouldn’t. must i mustn’t.
Regułka z zadania 2 str. 73 (podręcznik)
We use should and shouldn’t to give advice. (Do udzielania rad używamy „should” i „shouldn’t”).
We use must to talk about a strong obligation. (Mówiąc o silnym obowiązku używamy „must”).
We use mustn’t to say that something isn’t allowed. (Mówiąc o czymś, co jest niedozwolone używamy „mustn’t”).
Ex. 3 p. 73 (Robię to zadanie jako przykład, abyście lepiej zrozumieli lekcję).
W tym zadaniu mamy poprawić błędy w zdaniach.
You must to have a medical certificate.
You must have a medical certificate.
Czasownik modalny „must” łączy się z czasownikiem bez „to”.
He should works harder.
He should work harder.
Czasownik modalny „should” łączy się z podstawową formą czasownika dla wszystkich osób (I/you/he/she/it/we/you/they).
We should not to camp near a river.
We should not camp near a river.
Czasownik modalny „should” łączy się z czasownikiem bez „to”.
They don’t must take their dog.
They mustn’t take their dog.
Forma przecząca od czasownika modalnego „must” to „mustn’t”.
Ex. 4 p. 73 (podręcznik)
W tym zadaniu należy wybrać właściwe słowo. Zadanie należy wykonać samodzielnie.
Ex. 5 p. 73 (podręcznik)
W tym zadaniu należy ułożyć zdania używając should, shouldn’t, must lub mustn’t, tak aby zdania były logiczne. W każdym zdaniu macie podane słowa, które mają w zdaniach wystąpić.
Spójrzcie na przykład, a następnie proszę to zadanie wykonać samodzielnie.
Ex. 7 p. 73 (podręcznik)
Uzupełnij drugie zdanie, aby miało to samo znaczenie, co pierwsze zdanie. Możesz użyć do czterech słów.
W tym zadaniu używajcie should, must, mustn’t lub shouldn’t.
Proszę to zadanie wykonać samodzielnie.
Ex. 4 p. 25 (ćwiczeniówka)
Proszę to zadanie wykonać samodzielnie. Zadanie to jest podobne do zadania 7 str. 73 z podręcznika. Trzeba użyć should, must, mustn’t lub shouldn’t.
Np.
It’s a good idea to bring a first-aid kit. (Warto zabrać ze sobą apteczkę pierwszej pomocy.)
You should bring a first-aid kit. (Powinieneś zabrać ze sobą apteczkę pierwszej pomocy.)
 
Proszę wykonać te zadania w wordzie lub wiadomości e-mail i wysłać mi na e-mail: angielskizdalnie@op.pl do piątku 27.03.2020.
Prace będą oceniane!
Odpowiedzi do zadań z ćwiczeniówki proszę również przepisać na komputerze i wysłać mi na e-mail, abym mogła monitorować czy wykonujecie zadania. (same odpowiedzi, nie całe zadania!)
 
Odpowiedzi na zadania proszę również przepisywać do zeszytu lub drukować i wklejać. Jeśli będziecie mieć wszystko w jednym miejscu to łatwiej będzie Wam później powtarzać do testów czy egzaminów. 
Jeśli macie jakieś pytania można wysyłać mi wiadomości e-mail, postaram się jak najszybciej odpowiedzieć na Wasze pytania dotyczące lekcji.


 

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<


p. Małgorzata Adamowicz

Klasa VIII A
Rozdział 9 Nauka i technika (słownictwo do nauczenia) + ćwiczenia strona 90
Rozdział 10 Sport + ćwiczenia strona 98
Egzamin próbny strona 86-89 oraz 106-109 (łącznie z formą pisemną)
kartkówka z 2 części działu Zdrowie
 
Klasa VI A E
Entertainment – utrwalać słownictwo rozdział 5 + ćwiczeniówka str. 27
Tekst "Zuzia and friends", zadania 2-6 str. 64-65
Skills steps zadania 1-2 strona 70
VIe - sprawdzan z rozdziału 4
 
Klasa V B C
Nature – utrwalać słownictwo rozdział 5 + ćwiczeniówka str. 27
Stopniowanie przymiotników: ćwiczeniówka strona 29, podręcznik: zadanie 3 strona 66 oraz zadanie 2 str. 68
Tekst "The Superfriends" + zadania 6-7 str 69
Vb - sprawdzian z rozdziału 4
 
Klasa IV B
Animals – utrwalać słownictwo rozdział 5 + ćwczeniówka str. 27
Tekst "Clanker the Robot" + zadanie 7-8 str. 69
Czasownik „have got” – ćwiczeniówka str. 29
 
Klasy I-II

utrwalać bieżące słownictwo z lekcji

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
p. Joanna Nowak

Aktualizacja-24.03.2020
 
Klasa II C

25.03.2020
TEMAT: Powtórzenie i utrwalenie wiadomości z rozdz.4
Zeszyt ćwiczeń str. 74 ćw. 1 i 2.

26.03.2020
TEMAT: Nazwy umiejętności.
Z pomocą słowniczka ze str. 80 w zeszycie ćwiczeń ( UNIT 5) wykonać :
Ćw.1 i 2 str. 34
Ćw. 3. Str. 35.

 

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<


Klasa III A
 – ćwiczenia zaznaczone na ostatniej lekcji.


<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Aktualizacja-24.03.2020

Klasa III A

25.03.2020
TEMAT: Utrwalenie wiadomości z rozdz. 6 (wrócimy do opuszczonych ćwiczeń)
Zeszyt ćwiczeń str.76. ćw.1 i 2.

26.03.2020
TEMAT: Zwierzęta i ich pokarm.
Z pomocą słowniczka z zeszytu ćwiczeń str. 80 ( UNIT 7) wykonać:
ćw. 1 i 2 str. 50
ćw. 3 i 4 str. 51

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<


Klasa IV A
– Przetłumaczyć z pomocą słowniczka nazwy zwierząt i wpisać do zeszytu oraz nauczyć się;
Podręcznik, rozdz. 5 - str.63 ćw. 1,3
str.66 ćw.2
str. 69 ćw. 6, 7, 8 z pomącą słowniczka (ćwiczenia wpisać do zeszytu)
Zeszyt ćwiczeń: str. 27 ćw. 1, 2, 3.


<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Aktualizacja-24.03.2020

Klasa IV A

25.03.2020
TEMAT: Tomek and friends – praca z tekstem.
Podręcznik str. 64. Przeczytać historyjkę. Ze słowniczkiem str. 127 (UNIT 5) wyjaśnić w zeszycie słówka: insect, toy, joke, spot, scared .
Wykonać w zeszycie w oparciu o tekst ćw. 3 i 4 str. 65.

27.03.2020
TEMAT: Life in Britain – praca z tekstem.
Podręcznik str. 72. Wypisać do zeszytu nowe słówka z ramki. Przeczytać tekst. Wykonać w zeszycie w oparciu o tekst ćw. 2 i 3 str.72.

 <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Klasa V C (chłopcy)
- nauczyć się słówek z rozdz. 5 (słowniczek);
Podręcznik str. 63 ćw. 1, 3, 4 oraz EXTRA STEPS (wpisać do zeszytu);
Zeszyt ćwiczeń: str. 27 ćw. 1, 2, 3.


<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Aktualizacja-24.03.2020
 
Klasa V C (chłopcy)

25.03.2020
TEMAT: Agata & friends – praca z tekstem.
Podręcznik str. 65 . Przeczytać  tekst. Wypisać słówka : sponsor, borrow, way, disaster, go across, go around, fix i  przetłumaczyć z pomocą słowniczka.  Wykonać w zeszycie w oparciu o tekst ćw. 3 i 4 str. 65.
Lekcja na grupie godz. 11.00.
 
26.03.2020
TEMAT: Stopniowanie przymiotników. Lekcja na grupie o godz. 11.00

 <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
 

Klasa VI C
- Przetłumaczyć z pomocą słowniczka nazwy miejsc w mieście i wpisać do zeszytu oraz nauczyć się:
Podręcznik rozdz. 5 – str. 75 ćw. 1, 2, 5 (wpisać do zeszytu)
str. 81 ćw. 7, 8, 10.
Zeszyt ćwiczeń: str. 32 ćw. 1, 2, 5.


<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Aktualizacja-24.03.2020
 
Klasa VI C

25.03.2020
TEMAT: Zuzia & friends – praca z tekstem.
Podręcznik str. 76. Przetłumaczyć z pomocą słowniczka słówka: going to, save, can/ can’t afford, enough, lend, in a minute, choose, hold, other, mistake,. W oparciu o tekst  wykonać w zeszycie ćw. 2,3,4 i 5 str. 77.
Lekcja na grupie o godz. 10.00.

27.03.2020
TEMAT: Wyrażenie „going to” – zamiary.
Podrecznik str. 80. Lekcja na grupie o godz. 10.00

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Klasa VII A
nauczyć się słownictwa z rozdz. 5 (słowniczek w ćwiczeniówce str.42-43)
Podręcznik str.59 ćw. 3
str. 64. ćw. 1, 3
str. 66. ćw. 4
Zeszyt ćwiczeń: str. 22 ćw. 1


<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Aktualizacja-24.03.2020

Klasa VII A

23.03.2020
TEMAT: Stopniowanie przymiotników. Ćwiczenia leksykalne.
Lekcja na grupie o godz. 11.00
 
25. 03.2020
TEMAT: Stopniowanie przymiotników – sprawdzenie swoich wiadomości.
Lekcja na grupie o godzinie 11.00

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

 
Klasa VIII C (dziewczęta)
– nauczyć się podanego słownictwa (jeden zestaw tematyczny na tydzień),
Str. 110 ćw. 1, 2, 3, 4
Str. 179
Str. 78 ćw. 1, 2, 3, 4
Str. 176


<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Aktualizacja-24.03.2020

Klasa VIII C (dziewczęta)

23.03.2020
TEMAT: Zdania w trybie warunkowym I – wprowadzenie.
Lekcja na grupie o godz. 12.00.

25. 03.2020
TEMAT: Zdania w trybie warunkowym II – wprowadzenie.
Lekcja na grupie o godz. 12.00

 

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<